poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Casting

Postanowiłam zrobić casting na redaktora . Ponieważ sama nie dam sobie rady z nowymi działami jakie wymyśliłam , 
Poszukuje osób od 
- Metamorfoza ( 1 osoba )  -  razy w tygodniu 
- Przegląd szafy ( 1 osoba )  - 3 razy w tygodniu 
- Modowy szał ( 1 osoba ) - 1 raz w tygodniu
- Coś z niczego ( 1 osoba ) - 2 razy w tygodniu 
- Przewodnik  po świecie ( 1 osoba ) - 2 razy w tygodniu 
-Co teraz jest modne ( 1 osoba ) 1 raz w tygodniu 
-Blogowa biblioteka ( 1 osoba ) - 1 raz w tygodniu 
- Jak to się robi czyli makijaże i ciuchu ( 1 osoba ) 1 raz w tygodniu 
Możecie też wymyślić własny dział 
Redaktor musi mieć 
-minimalnie 25 poziom.
-wolny czas .
-bogate słownictwo .
-Znać pisownie i nie popełniać błędów 
- systematyczność , odpowiedzialność 

Jeśli ktoś ma dużo czasu i wie że da radę może zgłosić się do kilku działów . 
Redaktorzy mogą 5 razy w roku reklamować swój blog , bazzar czy doll - w poście 
Mają prawo do 25 dniowego urlopu ( w nagłych wypadkach więcej ) po powiedzeniu mi tego 

4 komentarze:

  1. Hej chcę zajmować się działem coś z niczego . Mam 33 poziom na stardoll . Prowadzę również własnego bloga . Mój gmail to mgorny9@gmail.com Gdybyś się zgodziła to po prostu zaproś mnie do załogi bloga a ja zaakceptuje .

    VipSweetXdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej chciała bym się zajmować działem z Metamorfozami , mam 54 poziom , prowadzę własne studio i własnego bloga ;) Jeśli się zgodzisz daj mi znać na maila ;)

    slotka67@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, chciałabym się zająć dwoma działami: "Przegląd szafy" i "Jak to się robi czyli makijaże i ciuchy" Na stardoll mam 40 poziom i nazywam się olunia1234Love5. Gdybyś mnie przyjęła to wyślij zaproszenie do załogi bloga na e-mail: olunia123456792gmail.com

    olunia1234Love5

    OdpowiedzUsuń