wtorek, 22 kwietnia 2014

Metamorfoza - nikipotwor

 Zrobiłam dziś metamorfozę nikipotwor    ma ona 51 poziom .Na stardoll jest od 2009 roku . 
 Jej szafa jest bardzo fajna , jest tam dużo rzeczy które lubię i mam u siebie . 
A oto strój 
przed - Bardzo ładnie . Wszystko do siebie pasuje. Nic dodać nic ująć ,
Ocena - 5/5
Po - Zauroczyła mnie twoja spódniczka, musiałam ja użyć . Dobrałam białą bluzkę do paska . Dodałam torebkę w kolorze spódniczki+ buty . 


Przed  - Bardzo fajny makijaż . Bardzo prosty lecz to nic , też często takie robię bo są jak dla mnie najwygodniejsze i do wszystkiego pasują . 
Ocena- 5/5
Po - Chciałam zrobić makijaż w wiosennych kolorach  . Wykorzystałam odcienie zieleni , czarnego , niebieskiego i żółtego . Usta pomalowałam na biało . I lekko pomalowałam policzki . 
( opuściłam usta i podciągnełam brwi ) 
Ocena ogólna-5/5
. Widać że masz pomysł na doll , oby tak dalej . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz