niedziela, 20 kwietnia 2014

metamorfoza #2

 Witam .! A oto metamorfoza doll sylwia5278 . Ma ona 61 poziom i wieeelee ciuchów w szafie . 
A oto metamorfoza ubrań . 
Przed - Widać że miałaś pomysł na stylizacje lecz średnio ci to wyszło . Buty nie pasują do reszty . A spódniczka wystaje co daje średni efekt . Ocena  - 3/5
Po - Jak już mówiłam masz dużo ciuchów lecz mało z nich do siebie pasuję . Było trudno stworzyć jakąkolwiek stylizację . Lecz postawiłam na czerń i srebro . W każdym elemencie ubrania znajduję się ona - Od butów do Tuniki . 
Makijaż 
Przed - Makijaż ciekawy . Miałaś pomysł lecz nie lubię tego typu malowania tz " po same uszy "
. Ocena -4/5
Po - Postanowiłam postawić na ciemne kolory . Wykorzystałam ; czerń , brąz jaśniejszy , ciemniejszy brąz , srebrny jasny i srebrny ciemny . Nie widać ich wszystkich . Usta pomalowałam błyszczykiem a pod oczami dałam lekki róż . 
Ogólna ocena Przed - 4/5

Twoja doll jest bardzo ładna . Ma dużo kosmetyków i wg . Może wystarczy poświęcić dodatkowe 10 min na dopracowanie jej . Ta metamorfoza została zrobiona w 30 min :)
Ananasek22k


2 komentarze:

  1. Powiem Ci tam, że ta spódniczka miała być widoczna, bo zastosowałam ją jako bluzkę/tunikę itp. Makijaż po wygląda według mnie jakby moja doll miała podbite oczy, co wygląda bardzo dziwnie i po prostu odstrasza. A ja staram się robić tak aby makijaż współgrał ze stylizacją, ale rozumiem, że nie zawsze mi to wychodzi.

    Pozdrawiam Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheh rozumiem że możesz tak to odbierać . Makijaż faktycznie gdy na niego się patrzyło "twarz w twarz " na twojej doll wyglądał lepiej :)

    OdpowiedzUsuń