niedziela, 20 kwietnia 2014

Metamorfoza - kante666

  Dziś stworzyłam metamorfozę kante666 która ma 53 poziom i na stardoll jest od 2010 roku . Jest to doll bardzo ładna dlatego bez problemu udało mi się dobrać parę ciuchów dla jej lalki  ..
A oto stylizacja
Przed - Stylizacja bardzo ładna dobrana kolorystycznie Nawet włosy są dobrane pod nią . 
Ocena - 5/5
Po - Bardzo lubię tę bluzkę . Więc gdy ją zobaczyłam nie myślałam o niczym innym tylko o niej . Dobrałam do niej spodenki ; czarno białe lekko falowane i błyszczące . Dodatki stanowiły nie lada wyzwanie - Miałam kłopot z butami lecz z małą pomocą bransoletki i torebki wszystko do siebie pasuję . 
Makijaż - 
Przed - Makijaż jest bardzo ładny , delikatny i prosty 
Ocena-5/5
Po - Wykorzystałam białego i czarnego cienia do tego biała / czarna kredka , Troszkę świecącej warstwy . I usta pomalowane jasną pomadką z drobiną brokatu . Policzki lekko zaczerwieniłam a brwi pomalowałam na czarno . Na koniec dobrałam włosy - postawiłam na białe aby ładnie współgrały z  stylizacją - brwi czarne dobrane do stylizacji :)
Uważam że twoja doll jest piękna przed i po metamorfozie .
A jak wy uważanie . Jak oceniacie kante666 ?
Ananasek22k

2 komentarze: