sobota, 19 kwietnia 2014

Uwaga . !

Chciałam was ostrzec o osobie z nickiem Pupusia108 i z innymi zakończeniami np Papusia101 . 
Wyrzuciłam ją z czatu za złe zachowanie  a ona mnie teraz nęka i zakłada nowe konta i piszę z nich . Piszę do adminów ale oni nie reagują  ( jak zwykle ) . Nie wiem jak ta sprawa się zakończy . Nie wiem czy wytrzymam oszczerstwa i spamy jakie płyną z jej strony np - Jestem oszustką , Mam jej oddać konto . Po próbie wyjaśnienia jej że to nie jest feir napisała mi coś takiego - 
 A wygląda ona tak - Na innych kontach bez maski . 
Będę was informować o dalszych losach tej historii . Z waszą możemy tępić oszustów , złodziej 'i i inne osoby które uprzykszją nam grę . 
Mieliście też podobne sytuację . Piszcie . 
Obawiam się że będę musiała zamknąć kg więc piszcie na priv 
Ananasek22k

2 komentarze:

  1. Oczywiście ! Miałam kiedyś coś podobnego. Zamknęłam księgę gości tylko dla znajomych i ta osoba już do mnie nie pisała. Nie odpisuj jej ! W końcu odpuści ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje . Spróbuję lecz ciągle zaprasza mnie do znajomych i piszę z innych kont . Jeśli nie odpuści do jutra wieczór . Księga będzie zamknięta przez około 2 dni .

      Usuń